Wat wij doen is het organiseren van uw contracten. Deze bergen we zorgvuldig op zodat u ze zelf eenvoudig op kunt roepen. Wij zorgen ervoor dat u de meest actuele, getekende versies altijd beschikbaar heeft.
We leveren u een overzicht aan van alle lopende contracten met eindtermijnen en opzegmomenten, zodat u inzicht heeft in welke contracten wanneer verlopen. Ook geven wij advies op het gebied van contracten door bijv:
- Opzegtermijnen gelijk te trekken met soortgelijke diensten;
- Voorwaarden aan te passen door gebruik te maken van uw inkoopvoorwaarden i.p.v. de verkoopvoorwaarden van de leverancier;
- Verduidelijking van de diensten;
- Verduidelijking van de processen;
- Inzichtelijk te maken welke dienstverlening u heeft afgesproken met de diverse leveranciers en waar de afwijkingen in zitten;
- Inzichtelijk te maken waar het verschil zit in wat u belooft aan uw klanten en wat uw leveranciers dekken. Hier kan een verschil in zitten waardoor u een risico loopt;
Daarnaast helpen we u met het bepalen of de leverancier nog wel bij u past. Dit doen we door een leveranciersbeoordeling in te vullen, uiteraard met uw hulp.
Wij leveren het format aan en vullen dit periodiek samen met u in. Dit is tevens een onderdeel van de ISO normen (9001 en 27001). We analyseren de ingevulde gegevens en geven u op basis daarvan een passend advies.
Door onze kennis van de markt kunnen we u mogelijk in contact brengen met andere leveranciers die op dat moment wellicht beter bij u passen. Door onze jarenlange ervaring kennen we veel leveranciers in de markt kunnen we meerdere offertes tegelijk opvragen, iets wat ook interessant kan zijn voor uw prijs. Hier zitten we zelf niet tussen dus al het voordeel is direct voor u.